BluePink BluePink
XHost
Oferim servicii de instalare, configurare si monitorizare servere linux (router, firewall, dns, web, email, baze de date, aplicatii, server de backup, domain controller, share de retea) de la 50 eur / instalare. Pentru detalii accesati site-ul BluePink.
messsjaluzele blinds

___________________ SIMPOZION ________________

Tehnologii moderne de obținere a produselor ecologice

_______________ 4 IUNIE 2011 __________________

___________ Grupul Școlar "Ștefan Anghel" ___________

             

PROIECTUL ACTIVITĂȚII DE PERFECȚIONARE

A. INFORMAȚII DESPRE INSTITUȚIA ORGANIZATOARE

  • Numele instituției organizatoare

Grupul Școlar ,,Ștefan Anghel”, Băilești, Dolj

  • Date de contact instituție (adresa, nr. de telefon/fax, e-mail, site)

strada Revoluției, numărul 4, Băilești, Dolj, 205100
tel/fax 0251311459
gsabailesticv2004@yahoo.com
http: stefananghel.licee.edu.ro

  • Echipa de coordonare a activității de perfecționare

Prof. GOLFIȚĂ IONELA LILIANA
Prof. NINU MARIA LUCIA
Prof. ȚUNCU FLOAREA

  • Persoana  de contact – membru al echipei de coordonare (nume si prenume, functie, date  de contact)

Prof. GOLFIȚĂ IONELA LILIANA, Coordonator de proiecte și programe educative școlare și      extrașcolare, gil_diva@yahoo.com, 0761084520

B. INFORMAȚII  GENERALE DESPRE ACTIVITATEA DE PERFECȚIONARE

  • Titlul: TEHNOLOGII MODERNE DE OBȚINERE A PRODUSELOR  ECOLOGICE
  • Tipul activității de perfecționare (simpozion, masă rotundă, simpozioane, mese rotunde, conferințe, dezbateri, work-shop-uri): simpozion
  • Categoria în care se încadrează activitatea de perfecționare  - nivel județean/interjudețean/național/ internațional: județean
  • Număr de cadre didactice participante (conform art.8, lit. a, b): 30
  • Parteneri

Inspectoratul Școlar Județean Dolj
Casa Corpului Didactic Dolj
Mass-media

  • Invitați

Reprezentanți ai autorităților locale

  • Locația

Grupul Școlar ,,Ștefan Anghel”, Băilești, Dolj

C. PREZENTAREA ACTIVITĂȚII

  • Argument, justificare, context (analiza de nevoi)- max. 1000 de caractere

              În societatea românească contemporană noțiunea de produs ecologic sau produs organic devine din ce în ce mai prezentă. Fiecare persoană este interesată să consume produse de tip bio pentru menținerea sănătății. La nivel național există câteva campanii care promovează consumul de alimente sănătoase atât în rândul populației școlare cât și rândul celorlalte categorii sociale. Școala devine astfel, un instrument valoros în promovarea sănătății în alimentație: programul de distribuire a merelor pentru elevi, interzicerea comercializării produselor nesănătoase în magazinele din incinta unităților școlare.
              Descoperirea și cunoașterea tehnologiilor moderne de obținere a produselor ecologice constituie unul dintre principiile unei educații ecologice temeinice atât pentru cadrele didactice cât și pentru elevi și părinții acestora, ținând seama de unele dintre specializările unității noastre școlare: tehnician veterinar și tehnician în agricultură. Promovarea aplicării unor tehnologii moderne pentru cultivarea plantelor și creșterea animalelor, încă de pe băncile școlii vor dezvolta competențele specifice ale viitorilor tehnicieni din domeniul agricol.
              Acumularea de noi cunoștințe despre produsele ecologice reprezintă un lucru foarte important pentru educația fiecărei persoane iar școlii îi revine sarcina de a forma elevilor competența de a recunoaște și de a utiliza produsele benefice pentru sănătatea lor.

  • Obiectivul general al activității/Scopul

         Conștientizarea importanței tehnologiilor moderne pentru obținerea produselor ecologice și descoperirea noilor tehnologii din domeniul agricol pentru promovarea unei alimentații sănătoase.

  • Obiectivele specifice ale activității
  • cunoașterea tehnologiilor moderne pentru obținerea produselor de tip eco și promovarea acestora în rândul elevilor, părinților și cadrelor didactice;
  • educarea elevilor pentru un regim alimentar sănătos;
  • dezvoltarea abilităților practice ale elevilor în cultivarea diverselor produse ecologice;
  • familiarizarea elevilor cu activități educative școlare și extrașcolare cu caracter ecologic;
  • cultivarea abilităților de comunicare în relațiile interpersonale.

 

  • Grupul-țintă

Cadre didactice din 10 localități diferite din județul Dolj.
Elevi

 

  • Durata (inițiere - finalizare)

01.04.2011 – 22.05.2011 – înscrierea lucrărilor la simpozion
04.06.2011 – desfășurarea simpozionului propriu-zis

  • Descrierea activităților (trebuie să conțină informațiile de mai jos pentru fiecare activitate propusă: obligatoriu activități de proiectare, organizare, desfășurare, monitorizare/evaluare)

a. Activitatea nr. 1, Tehnologii moderne de obținere a produselor ecologice, ediția I
b. Tipul activității: simpozion județean
c. Data/perioada de desfășurare: 4 iunie 2011
d. Descrieți pe scurt activitatea, în cel mult 5-10 rânduri
                   Descoperirea și cunoașterea tehnologiilor moderne de obținere a produselor ecologice constituie unul dintre principiile unei educații ecologice temeinice atât pentru cadrele didactice cât și pentru elevi și părinții acestora, ținând seama de unele dintre specializările unității noastre școlare: tehnician veterinar și tehnician în agricultură. Promovarea aplicării unor tehnologii moderne pentru cultivarea plantelor și creșterea animalelor, încă de pe băncile școlii vor dezvolta competențele specifice ale viitorilor tehnicieni din domeniul agricol.
                   Acumularea de noi cunoștințe despre produsele ecologice reprezintă un lucru foarte important pentru educația fiecărei persoane iar școlii îi revine sarcina de a forma elevilor competența de a recunoaște și de a utiliza produsele benefice pentru sănătatea lor.
e. Responsabil
Prof. GOLFIȚĂ IONELA LILIANA, Coordonator de proiecte și programe educative școlare și      extrașcolare

 

  • Descrieți rezultatele așteptate ca urmare a implementării proiectului, modalitatea și indicatorii de evaluare a acestor rezultate

Diplome
CD-uri
Fotografii
Mape tematice

  • Menționați activitățile de promovare/mediatizare și de diseminare pe care intenționați să le realizați în timpul implementării activității de perfecționare propusă și după încheierea acesteia  (kit-ul de marketing: comunicate de presă, articole presă, apariții mass-media etc.)

Realizarea de pliante
Mediatizarea simpozionului în presă
Publicarea unor articole

  •  Specificați care sunt partenerii implicați în proiect și arătați în ce constă parteneriatul cu comunitatea locală, cu altă școală și/sau cu o firmă/companie locală sau organizație dacă este cazul (cel mult o pagină)

D. INFORMAȚII DE NATURĂ ORGANIZATORICĂ ȘI FINANCIARĂ :

a) Deviz estimativ


Nr. crt.

Descrierea cheltuielilor

Sursa de finanțare
(sponsorizări/taxa de participare/venituri proprii)

  •  

Cheltuieli legate de realizarea mapelor , cd-urilor, invitațiilor, diplomelor, reunirea comisiilor de evaluare, trimiterea materialelor către școlile participante.

 Taxa de participare
15 RON x 30

  •  

 

 

  •  

 

 

  •  

 

 

TOTAL:                                             450 RON

 b) Mod de certificare/participare: certificat de participare, diplomă de participare
Diploma de participare se va acorda doar cadrelor didactice prezente la simpozion.

REGULAMENTUL DE ORGANIZARE ȘI DESFĂȘURARE
tipul și Titlul activității de perfecționare

  • Argument 

                   În societatea românească contemporană noțiunea de produs ecologic sau produs organic devine din ce în ce mai prezentă. Fiecare persoană este interesată să consume produse de tip bio pentru menținerea sănătății. La nivel național există câteva campanii care promovează consumul de alimente sănătoase atât în rândul populației școlare cât și rândul celorlalte categorii sociale. Școala devine astfel, un instrument valoros în promovarea sănătății în alimentație: programul de distribuire a merelor pentru elevi, interzicerea comercializării produselor nesănătoase în magazinele din incinta unităților școlare.
              Descoperirea și cunoașterea tehnologiilor moderne de obținere a produselor ecologice constituie unul dintre principiile unei educații ecologice temeinice atât pentru cadrele didactice cât și pentru elevi și părinții acestora, ținând seama de unele dintre specializările unității noastre școlare: tehnician veterinar și tehnician în agricultură. Promovarea aplicării unor tehnologii moderne pentru cultivarea plantelor și creșterea animalelor, încă de pe băncile școlii vor dezvolta competențele specifice ale viitorilor tehnicieni din domeniul agricol.
              Acumularea de noi cunoștințe despre produsele ecologice reprezintă un lucru foarte important pentru educația fiecărei persoane iar școlii îi revine sarcina de a forma elevilor competența de a recunoaște și de a utiliza produsele benefice pentru sănătatea lor.

II. OBIECTIVUL GENERAL/ScopUL            
          Conștientizarea importanței tehnologiilor moderne pentru obținerea produselor ecologice și descoperirea noilor tehnologii din domeniul agricol pentru promovarea unei alimentații sănătoase.

iii. Obiective SPECIFICE

      • cunoașterea tehnologiilor moderne pentru obținerea produselor de tip eco și promovarea acestora în rândul elevilor, părinților și cadrelor didactice;
      • educarea elevilor pentru un regim alimentar sănătos;
      • dezvoltarea abilităților practice ale elevilor în cultivarea diverselor produse ecologice;
      • familiarizarea elevilor cu activități educative școlare și extrașcolare cu caracter ecologic;
      • cultivarea abilităților de comunicare în relațiile interpersonale.
  • PROGRAMUL DESFĂȘURĂRII (data, intervalul orar, locația)

4 iunie 2011
10.00 – 14.00
Grupul Școlar ,,Ștefan Anghel”, Băilești

    • SECȚIUNI (maxim 3) 

 

    Secțiunea 1 Tehnologii moderne de obținere a produselor ecologice. Studii de  caz
   Secțiunea 2 Atelier – expoziție  de produse ecologice

    • COMISIA DE ORGANIZARE:

Prof. Moțățeanu Cristiana Mihaela – Inspector Școlar General Dolj
Prof. Gîdăr Alexandru - Inspector Școlar General Adjunct Dolj
Prof. Năstase Alexandrina Maria - Inspector Școlar General Adjunct Dolj
Prof. Văduva Cristian – Director Grupul Școlar ,,Ștefan Anghel”, Băilești, Dolj

 

    • RECOMANDĂRI PRIVIND REDACTAREA LUCRĂRILOR

                Lucrările vor fi redactate conform următoarelor cerințe:

  • 2-4 pagini format A4;
  • În Microsoft Word, cu caractere Times New Roman, cu diacritice, corp de literă 12, tehnoredactare la 1,5 rânduri;
  • Conținutul lucrării trebuie să vizeze aspecte cu un grad de interes ridicat, din tematica propusă dezbaterii, să aibă originalitate și să cuprindă experiențe personale.
  • Lucrările vor fi însoțite de bibliografie (autor, titlu lucrare, editura, localitate, an), precum și de un rezumat de maxim o jumătate de pagină.
  • Lucrările pot avea 2 autori, caz în care fiecare participant va primi câte o diplomă de participare, dacă se vor prezenta amândoi la activitate.

Lucrările se vor înainta organizatorilor pe suport scris si electronic până la........22 mai 2011............., pe adresa ....... gsabailesticv2004@yahoo.com................

  • INFORMAȚII DE NATURĂ ORGANIZATORICĂ ȘI FINANCIARĂ

Finanțare extrabugetară – din partea cadrelor didactice implicate
Taxa de participare: 15 RON

  • PERSOANA/PERSOANE DE CONTACT:         

Prof. GOLFIȚĂ IONELA LILIANA – 0761084520
Prof. NINU MARIA LUCIA – 0754033920
Prof. ȚUNCU FLOAREA – 0757691145

Responsabil de activitate,
Prof. Golfiță Ionela Liliana
Coordonator de programe și proiecte educative școlare și extrașcolare

 

Pagina realizată de Cristian Dinu. ©Toate drepturile rezervate Cristian Dinu.